Γενικοί Όροι Συναλλαγών για τα μέλη της Digital Mall

Γενικοί Όροι Συναλλαγών για τα μέλη της Digital Mall

Έκδοση: Ιούνιος 2024

Προοίμιο A. Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα ΙΚΕ Digital Mall Περάνδρου 52 & 25ης Μαρτίου 17 , Κιάτο Κορινθίας +30 2742 0 21188 E-Mail: info@digitalmall.gr λειτουργεί παγκοσμίως ένα Loyalties Program το οποίο παρέχει στους πελάτες που συμμετέχουν (στο εξής αποκαλούμενοι ως "μέλη"). τη δυνατότητα μέσω της αγοράς προϊόντων, υπηρεσιών, ταξιδιών κλπ (στο εξής αποκαλούμενες "αγορές") σε online πλατφόρμες της Digital Mall, σε online συμβεβλημένες επιχειρήσεις καθώς και σε τοπικές συμβεβλημένες επιχειρήσεις (στο εξής αποκαλούμενες στο σύνολό τους "Digital Mall και συμβεβλημένες επιχειρήσεις"). να λάβουν προνόμια (στο εξής αποκαλούμενα "Loyalties") (στο εξής αποκαλούμενο "Digital Mall Loyalties Program"). Η Digital Mall χρησιμοποιεί για τη διεξαγωγή και τη λειτουργία του Digital Mall Loyalties Programστις χώρες την αντίστοιχη θυγατρική της ή τους συνεργάτες (εταίρους συνεργασίας) της.

B. Στην Ελλάδα, τα μέλη εγγράφονται στην Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα ΙΚΕ Digital Mall Περάνδρου 52 & 25ης Μαρτίου 17 , Κιάτο Κορινθίας +30 2742 0 21188 E-Mail: info@digitalmall.gr Ελλάδα (στο εξής αποκαλούμενη ως "Digital Mall ") και έτσι έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν από την Digital Mall και τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, αγαθά, υπηρεσίες, ταξίδια κ.λπ. και έτσι να λάβουν Loyalties ως μέρος του Digital Mall Loyalties Program.
C. Για ευκολότερη κατανόηση παρατίθεται στο τέλος των παρόντων Γενικών Όρων Συναλλαγών στο Παράρτημα 1 ένα γλωσσάριο των όρων που χρησιμοποιούνται στο παρόν. Νομικά καθοριστικοί είναι οι όροι των παρόντων Γενικών Όρων Συναλλαγών. 1. Αντικείμενο της σύμβασης Σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγής, το μέλος δικαιούται να συμμετάσχει στο Digital Mall Loyalties Program και να λάβει τα σχετικά Loyalties. Τα μέλη μπορούν να κάνουν αγορές στην Digital Mall και σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις. Η εγγραφή και η συμμετοχή στο Digital Mall Loyalties Program είναι δωρεάν για το μέλος.

2. Συμβατική βάση
2.1 Με την εγγραφή, γίνεστε μέλος της Digital Mall και λαμβάνετε έναν προσωπικό, μη μεταβιβάσιμο αριθμό αναγνώρισης (στο εξής αποκαλούμενο ως "ID μέλους"), ο οποίος σας παρέχει το δικαίωμα συμμετοχής στο Digital Mall Loyalties Program.
2.2 Το μέλος δηλώνει ότι τα στοιχεία του που διαβιβάστηκαν στην Digital Mall είναι σωστά, και σε περίπτωση υπαίτιας παροχής ψευδών στοιχείων/αναληθών δηλώσεων το μέλος θα απαλλάξει την Digital Mall από κάθε τυχόν αξίωση, αγωγή και απαίτηση αποζημίωσης που ασκήσουν/εγείρουν τρίτοι κατά της Digital Mall αναλαμβάνοντας ο ίδιος κάθε σχετική ευθύνη και υποχρέωση που προκύψει από ( δικαστική) διαμάχη ή από την με οποιοδήποτε άλλο τρόπο διεκδίκηση από τρίτους σε βάρος της Digital Mall καθώς και κάθε ευθύνη και υποχρέωση προς κάλυψη οποιουδήποτε ποσού (ενδεικτικά αποζημίωσης) υποχρεωθεί να καταβάλλει η Digital Mall σε τρίτους.
Το μέλος υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα την Digital Mall Loyalties για ενδεχόμενες αλλαγές των προσωπικών του στοιχείων που δηλώθηκαν κατά την εγγραφή (ιδίως διεύθυνση κατοικίας, ηλεκτρονική διεύθυνση, τραπεζικά στοιχεία, αριθμός τηλεφώνου κτλ.).
2.3 Για κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο επιτρέπεται κάθε φορά μόνο μια εγγραφή (δηλαδή ένα ID-μέλους). Για την εγγραφή θα δηλώνεται η διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας (έδρα) του μέλους. Η πολλαπλή εγγραφή που αποσκοπεί στην επίτευξη ανεπίτρεπτων Digital Mall Loyalties παρέχει στην Digital Mall το δικαίωμα καταγγελίας της συμβατικής σχέσης για σπουδαίο λόγο καθώς και το δικαίωμα αποστέρησης/απόρριψης των Digital Mall Loyalties που αποκτήθηκαν κατά τον τρόπο αυτό. Σε περίπτωση πολλαπλών εγγραφών διαγράφονται οι αριθμοί ID που καταχωρήθηκαν τελευταίως.
Τα Digital Mall Loyalties που προέκυψαν μόνο μέσω μιας πολλαπλής εγγραφής είναι εξ αρχής άκυρα.

3. Digital Mall Loyalties Program
3.1 Μέσα από αγορές στην Digital Mall και στις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, αποκτά το μέλος σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους Συναλλαγών, Digital Mall Loyalties . Τα Digital Mall Loyalties καθώς και οι προϋποθέσεις αυτών περιγράφονται αναλυτικότερα στο άρθρο 5.
3.2 Προκειμένου να δύναται να παρέχει Digital Mall Loyalties στα μέλη της για τις αγορές τους, η Digital Mall συνάπτει συμφωνίες με συμβεβλημένες επιχειρήσεις. Οι επίκαιρες συμβεβλημένες επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων των εκάστοτε παρεχόμενων Digital Mall Loyalties διατίθενται στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr.
3.3 Το μέλος διαθέτει τις εξής δυνατότητες για την καταγραφή των αγορών του: την Digital Mall app, ή τον τομέα μελών σε κατάσταση σύνδεσης στην ιστοσελίδα της Digital Mall
3.4 Η συμβεβλημένη επιχείρηση διαβιβάζει στην Digital Mall τα καταγεγραμμένα στοιχεία αγοράς ή και εκκαθάρισης στην Digital Mall προς υπολογισμό των εξ αυτών απορρεόντων Digital Mall Loyalties.

4. Online Shopping
4.1 Στις online αγορές, το μέλος δύναται να συνδεθεί στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr ή στο Digital Mall App με τους κωδικούς πρόσβασης του και να επιλέξει από την Digital Mall ή από μια συμβεβλημένη επιχείρηση το online shop που επιθυμεί ή να πραγματοποιήσει αγορές απευθείας από online shop. Η καταγραφή των αγορών από online συμβεβλημένες επιχειρήσεις είναι δυνατή μόνο εάν το σύστημα του μέλους αποδέχεται cookies κατά την διαδικασία της αγοράς και δεν χρησιμοποιεί adblocker ή scriptblocker. Tα μέλη ενημερώνονται για το Online Shopping στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr στο πεδίο FAQ (συχνές ερωτήσεις).
4.2 Τα μέλη έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από μια εξ αποστάσεως σύμβαση ή από μια σύμβαση που έχει συναφθεί εκτός εμπορικού καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών χωρίς να αναφέρουν τους λόγους (προθεσμία υπαναχώρησης κατά τις διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως). Η πίστωση των Digital Mall Loyalties από τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Online Shopping προϋποθέτει ειδικότερα και σύμφωνα με το άρθρο 5.3., η προθεσμία υπαναχώρησης κατά τις διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως να έχει παρέλθει και το μέλος να μην έχει προβεί σε δήλωση υπαναχώρησης
4.3 Το μέλος δικαιούται Digital Mall Loyalties μόνο για εκείνες τις αγορές στα online shops των συμβεβλημένων επιχειρήσεων, οι οποίες σύμφωνα με τη σελίδα www.digitalmall.gr είναι καταγεγραμμένες στη λίστα του κράτους, στο οποίο βρίσκεται η διεύθυνση κατοικίας ή η έδρα του μέλους (σύμφωνα με την εγγραφή).
4.4 Η Digital Mall Loyalties δεν έχει καμία επιρροή στη διαμόρφωση των (συνδεδεμένων) online shops των συμβεβλημένων επιχειρήσεων και δεν φέρει ως εκ τούτου καμία ευθύνη. Σε περίπτωση που βρίσκονται στις συνδεδεμένες ιστοσελίδες παράνομα περιεχόμενα ή περιεχόμενα που καθ’ οποιονδήποτε άλλο τρόπο αντιβαίνουν στα χρηστά ήθη, η Digital Mall αποστασιοποιείται ρητώς από αυτά.

5. Digital Mall Loyalties
5.1 Τα Digital Mall Loyalties που παρέχονται είναι διαθέσιμα στο www.digitalmall.gr. Στο μέλος συνιστάται να ενημερώνεται τακτικά για την κατάσταση των εκάστοτε όρων των συμβεβλημένων επιχειρήσεων στην ιστοσελίδα της Digital Mall . Η Digital Mall έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τα για μεμονωμένες συμβεβλημένες επιχειρήσεις χορηγούμενα Digital Mall Loyalties . Για τον υπολογισμό των Digital Mall Loyalties που δικαιούται το μέλος, λαμβάνονται υπόψη εκείνοι οι όροι, οι οποίοι ισχύουν κατά το εκείνο χρονικό σημείο κατά το οποίο το μέλος εξόφλησε πλήρως την αγορά.
5.2 Η Digital Mall επιφυλάσσεται να παρεκκλίνει στο πλαίσιο ειδικών προωθητικών ενεργειών από τις εδώ ρυθμιζόμενες αρχές. Η Digital Mall ενδιαφέρεται να παρέχει στα μέλη την ευρύτερη δυνατόν επιλογή αγοραστικών ευκαιριών σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις και να συμφωνεί παράλληλα ουσιώδεις εκπτώσεις με τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, ώστε να μπορεί να παρέχει εκτενή Digital Mall Loyalties στα μέλη. Εφόσον συμφωνηθούν με μια συμβεβλημένη επιχείρηση παρεκκλίνοντες όροι μέσω ειδικών προωθητικών ενεργειών (όπως π.χ. στη περίπτωση άτυπων αγορών, όπως με συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας ορισμένου χρόνου ή ταξίδια), αυτό θα επισημαίνεται ξεχωριστά στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr
5.3 Η πίστωση των Digital Mall Loyalties προϋποθέτει μεταξύ άλλων ότι η αγορά θα έχει εξοφληθεί πλήρως από το μέλος και δεν θα υφίστανται πλέον καθόλου νόμιμα δικαιώματα για την ανάκληση, ακύρωση ή υπαναχώρηση από την αγορά χωρίς την αναφορά αιτιολογιών, δηλαδή θα πρέπει ιδίως να έχει παρέλθει μια υφιστάμενη προθεσμία υπαναχώρησης κατά τις διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως. Εφόσον πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, η συμβεβλημένη επιχείρηση θα επιβεβαιώσει την αγορά απέναντι στην Digital Mall και θα προβεί στην εκκαθάριση. Η Digital Mall Loyalties Program υποχρεώνει τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις να προβαίνουν στην εκκαθάριση το αργότερο εντός τριών μηνών από τη χρονική στιγμή, κατά την οποία έχουν εκπληρωθεί οι προϋποθέσεις κατά το εδάφιο αυτό. Η πληρωμή των Digital Mall Loyalties προς το μέλος είναι δυνατή μόνο αφότου η συμβεβλημένη επιχείρηση τα έχει μεταφέρει στην Digital Mall.
5.4 Εφόσον πραγματοποιεί το μέλος αγορές σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις στο εξωτερικό (επί τόπου ή online), ενδέχεται να κατατεθεί το Cashback αρχικά στο εκάστοτε ξένο νόμισμα στον λογαριασμό εκταμίευσης. Κατά την επιβεβαίωση της αγοράς μέσω της συμβεβλημένης επιχείρησης θα μετατραπεί το ποσό στον τομέα μελών (σε σύνδεση) του εκάστοτε μέλους αυτομάτως στο εθνικό νόμισμα του μέλους σύμφωνα με την εκάστοτε ισοτιμία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας ή οποιουδήποτε άλλου αρμόδιου τραπεζικού ιδρύματος για την ημέρα της είσπραξης από τη συμβεβλημένη επιχείρηση. Το άρθρο 4.3 δεν θίγεται, δηλαδή η αξίωση για Digital Mall Loyalties υφίσταται μόνο σε σχέση με αγορές εξωτερικού (όπως π.χ. online shops), τα οποία αναγράφονται στη λίστα της ιστοσελίδας Digital Mall για το εκάστοτε μέλος.
5.5 Τα Digital Mall Loyalties βασίζονται στους συμβατικά συμφωνημένους όρους μεταξύ της Digital Mall και της εκάστοτε συμβεβλημένης επιχείρησης και επομένως μπορεί να διαφέρουν. Τα Digital Mall Loyalties αποτελούνται από, Shopping Points ή άλλες προσφορές.
5.5.1 Cashback: Για αγορές, οι οποίες καταχωρήθηκαν στο Digital Mall Loyalties program, λαμβάνει το μέλος Cashback. Ισχύει το Cashback ποσοστό της εκάστοτε συμβεβλημένης επιχείρησης που αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr. Μεμονωμένες αγορές μπορούν να αποκλειστούν από τη χορήγηση Cashback. Το Cashback αποτελεί έκπτωση των προσωπικών αγορών και χορηγείται με τη μορφή πίστωσης αγοράς για περαιτέρω χρήση εντός του ομίλου Digital Mall
5.5.2 Shopping Points: Για αγορές, οι οποίες καταχωρήθηκαν στο Digital Mall Loyalties Program το μέλος λαμβάνει Shopping Points, όπου ο αντίστοιχος αριθμός ανά προϊόν ή/και ανά αγορά από τη συμβεβλημένη επιχείρηση εμφανίζεται στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr και μπορεί να εντοπιστεί από το μέλος στον τομέα μελών σε κατάσταση σύνδεσης. Μεμονωμένες αγορές δύναται να αποκλειστούν από τη χορήγηση Shopping Points. Ο αριθμός των Shopping Points που πιστώνονται, εξαρτάται από το ποσό αγοράς καθώς και από τους όρους που έχουν συμφωνηθεί με την εκάστοτε συμβεβλημένη επιχείρηση. Η Digital Mall παρουσιάζει στην αναλυτική περιγραφή εμπόρων στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr ως βάση υπολογισμού του αριθμού των Shopping Points, τα οποία παρέχει η εκάστοτε συμβεβλημένη επιχείρηση. Τα Shopping Points μπορούν να εξαργυρωθούν από το μέλος στο Digital Mall Loyalties Program στον αριθμό που καθορίζεται. Τα Shopping Points δεν έχουν σταθερή ονομαστική αξία. Τα Shopping Points δεν μπορούν να καταβληθούν/αποδοθούν σε μετρητά ή να μεταβιβαστούν έναντι αμοιβής σε τρίτους. Τα Shopping Points που συλλέγονται από την 01.01. έως τις 30.06. μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως τις 31.12. του ίδιου έτους, διαφορετικά λήγξουν. Τα Shopping Points που συλλέγονται από την 01.07. έως τις 31.12. μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως τις 30.06. του επόμενου έτους, διαφορετικά λήγξουν.

6. Προσωπική περιοχή μέλους
6.1 Η Digital Mall διαθέτει δωρεάν σε κάθε μέλος έναν προσωπικό τομέα μέλους στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr (περιοχή σύνδεσης), στην οποία μπορεί οποιαδήποτε στιγμή μετά από την εισαγωγή του ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης να ενημερώνεται για τις Shopping Points που πραγματοποίησε και να λαμβάνει πληροφορίες για τα Digital Mall Loyalties από το Digital Mall Loyalties Program Για μια ενδεχόμενη μη διαθεσιμότητα των ιστοσελίδων Digital Mall και της περιοχής σύνδεσης στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr, η Digital Mall ευθύνεται μόνο στο βαθμό που προβλέπεται στο άρθρο 10.
6.2 Τα στοιχεία πρόσβασης για τη χρήση του προσωπικού τομέα μελών (όνομα χρήστη, κωδικός πρόσβασης και PIN) θα φυλάσσονται με ασφάλεια από το μέλος και θα τηρούνται αυστηρώς εμπιστευτικά. Το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης σε ουδεμία περίπτωση επιτρέπεται να καταστούν προσβάσιμα σε τρίτους. Οι προσωπικές ρυθμίσεις μπορούν ανά πάσα στιγμή να αλλαχθούν από το μέλος στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr (περιοχή σύνδεσης).
6.3 Το μέλος υποχρεούται να γνωστοποιήσει άμεσα οποιαδήποτε καταχρηστική χρήση της online πρόσβασης του στην Digital Mall . Μετά από την άμεση φραγή της πρόσβασης του, θα κοινοποιηθούν στο μέλος στη συνέχεια τροποποιημένα στοιχεία πρόσβασης είτε μέσω sms, email. Για ζημιές που προκλήθηκαν στο μέλος από την καταχρηστική χρήση ευθύνεται η Digital Mall μόνο στο βαθμό που προβλέπεται στο άρθρο 10.

7. Αλλαγή ή ανάθεση του συστήσαντα Τα μέλη μπορούν να αλλάξουν έναν ενδεχομένως υφιστάμενο συστήσαντα ή να ζητήσουν να τους ανατεθεί ένας, διορίζοντας ένα άλλο μέλος με την συγκατάθεση του απέναντι στη Digital Mall ως συστήσαντα.

8. Προστασία δεδομένων
8.1 Στο βαθμό που απαιτείται για την εκτέλεση του Digital Mall Loyalties Program, δηλαδή για τον υπολογισμό των Digital Mall Loyalties , η Digital Mall συλλέγει, αποθηκεύει και επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα ως υπεύθυνη επεξεργασίας κατά τις διατάξεις περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως δεδομένα σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά και τις πραγματοποιθείσες αγορές των μελών. Εφόσον το μέλος χορηγήσει την σχετική συγκατάθεση του, η Digital Mall χρησιμοποιεί τα δεδομένα των μελών και για να τους αποστείλει προσωποποιημένες πληροφορίες για προσφορές και προϊόντα της Digital Mall και των συμβεβλημένων επιχειρήσεων.
8.2 Όλες οι ερωτήσεις του μέλους σχετικά με την ενημέρωση, την αλλαγή καθώς και την διαγραφή των προσωπικών δεδομένων μπορούν να απευθυνθούν απευθείας στην Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα ΙΚΕ Digital Mall Περάνδρου 52 & 25ης Μαρτίου 17 , Κιάτο Κορινθίας +30 2742 0 21188 E-Mail: info@digitalmall.gr.
8.3 Περαιτέρω διατάξεις σχετικά με την προστασία των δεδομένων κατά την χρήση της ιστοσελίδας Digital Mall παρέχονται στη Δήλωση περί προστασίας προσωπικών δεδομένων στην ιστοσελίδα www.digitalmall.gr.
8.4 H Digital Mall εφαρμόζει διεθνώς αναγνωρισμένες τεχνολογίες ασφαλείας, για να προστατεύει τα δεδομένα των μελών από ανεπίτρεπτη και παράνομη πρόσβαση. Για την ασφάλεια των μέσω του διαδικτύου διαβιβαζόμενων δεδομένων, η Digital Mall ευθύνεται μόνο στο βαθμό που προβλέπεται στο άρθρο 10.

9. Ανώμαλη εξέλιξη παροχής
9.1 Η έκταση της παροχής της Digital Mall περιορίζεται στην εκτέλεση του Digital Mall Loyalties Program, όπως περιγράφεται στους παρόντες Γενικούς Όρους Συναλλαγών.
9.2 Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις σε σχέση με τις αγορές που πραγματοποιούνται από το μέλος σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις αφορούν αποκλειστικά τις εκάστοτε συμβεβλημένες επιχειρήσεις. Επομένως η Digital Mall, μετά από τη σύναψη της σύμβασης με την συμβεβλημένη επιχείρηση, ουδεμία εγγυητική ευθύνη (ευθύνη για ελαττώματα) ή ευθύνη οποιασδήποτε μορφής για υποχρεώσεις παροχής των συμβεβλημένων επιχειρήσεων αναλαμβάνει, ειδικότερα όχι σε περίπτωση ενδεχόμενης μη ή πλημμελούς εκπλήρωσης από την συμβεβλημένη επιχείρηση.

10. Ευθύνη
10.1 Η Digital Mall ευθύνεται απεριόριστα για ζημιές από την βλάβη της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας ή της υγείας, οι οποίες προκλήθηκαν από μία δόλια ή εξ αμελείας παράβαση καθηκόντων εκ μέρους της Digital Mall. Επίσης δε η Digital Mall ευθύνεται απεριόριστα και για περαιτέρω ζημιές οι οποίες προκλήθηκαν από δόλια ή εκ βαριάς αμέλειας παράβαση καθηκόντων εκ μέρους της Digital Mall.
10.2 Για ζημίες που προκλήθηκαν από την εξ ελαφριάς αμέλειας παράβαση τέτοιων υποχρεώσεων, οι οποίες είναι ουσιαστικές για την κατάλληλη και προσήκουσα εκτέλεση της σύμβασης και στην εκπλήρωση των οπoίων το μέλος βασίζεται/εμπιστεύεται και μπορεί να βασιστεί/εμπιστευτεί (βασικές υποχρεώσεις), η ευθύνη της Digital Mall περιορίζεται μόνο στην τυπική/χαρακτηριστική και προβλέψιμη ζημιά.
10.3 Οποιεσδήποτε άλλες αξιώσεις αποζημίωσης αποκλείονται υπό την επιφύλαξη του ακόλουθου άρθρου 10.5. Τούτο ισχύει ιδίως, όταν η Digital Mall, δεν φέρει καμία ευθύνη, π.χ. σε περίπτωση (α) διακοπών της διαθεσιμότητας της πρόσβασης του μέλους στο internet, (β) άλλων τεχνικών και ηλεκτρονικών σφαλμάτων (1) κατά την επικοινωνία δεδομένων μέσω internet καθώς και (2) κατά τη χρήση της διαδικτυακής πύλης Digital Mall, της υπηρεσίας sms Digital Mall και των εφαρμογών Digital Mall για κινητά τερματικά, εφόσον τα λάθη αυτά δεν ανήκουν στην σφαίρα ευθύνης της Digital Mall, (γ) τεχνικών και ηλεκτρονικών σφαλμάτων για τα οποία δεν φέρει ευθύνη η Digital Mall , τα οποία εμποδίζουν την καταγραφή των αγορών που πραγματοποιούνται στο Digital Mall Loyalties Program (ιδίως ενδεχόμενες βλάβες του tracking και εξ αυτού απορρέουσες απώλειες δεδομένων) (δ) της μη διαθεσιμότητας των δικτύων κινητής τηλεφωνίας ή τερματικών, και (ε) της ελλιπούς λειτουργικότητας κινητών τερματικών του μέλους. Η σύμβαση πώλησης εμπορευμάτων ή η σύμβαση παροχής υπηρεσιών συνάπτεται αποκλειστικά μεταξύ του μέλους και της εν λόγω συμβεβλημένης επιχείρησης.
10.4 Εφόσον περιορίζεται ή αποκλείεται η ευθύνη για την Digital Mall, οι περιορισμοί ή αποκλεισμοί ισχύουν και για την προσωπική ευθύνη των συνεργατών, των νόμιμων εκπροσώπων και των βοηθών εκπλήρωσης της Digital Mall.
10.5 Οι περιορισμοί ευθύνης καθώς και οι αποκλεισμοί ευθύνης κατά το παρόν άρθρο δεν θίγουν την ευθύνη της Digital Mall κατά τις αναγκαστικές νομοθετικές διατάξεις του νόμου περί ευθύνης από ελαττωματικά προϊόντα, εξαιτίας της δόλιας απόκρυψης ενός ελαττώματος ή την ανάληψη της εγγύησης για την ιδιότητα ενός αγαθού/αντικειμένου.

11. Λύση της συμβατικής σχέσης από το μέλος
11.1 Το μέλος δικαιούται να λύσει την συμβατική σχέση με την Digital Mall οποιαδήποτε στιγμή διά έγγραφης δηλώσεως. Περαιτέρω δε, το μέλος δεν υποχρεούται στο πλαίσιο της τρέχουσας συμβατικής σχέσης να πραγματοποιεί αγορές ή να ασκεί άλλες δραστηριότητες.
11.2 Κατά τη λύση της συμβατικής σχέσης, το μέλος έχει αξίωση μόνο για εκείνα τα προνόμια αγορών από το Digital Mall Loyalties Program, για τα οποία γεννήθηκε/θεμελιώθηκε η αιτία ήδη κατά το χρονικό σημείο της λύσης της σύμβασης, δηλαδή εάν η αγορά που παρέχει δικαίωμα για το Cashback είχε ήδη διενεργηθεί κατά το χρονικό σημείο της λύσης της σύμβασης. Τα Shopping Points που έχουν προκύψει έως αυτήν τη χρονική στιγμή παύουν να ισχύουν/εκπνέουν/λήγουν κατά κανόνα με την λήξη της συμβατικής σχέσης. Σε περίπτωση ωστόσο που το μέλος καταγγείλει την συμβατική σχέση για σπουδαίο λόγο, μπορεί ακόμα να εξαργυρώσει τα αποκτηθέντα Shopping Points εντός ενός χρονικού διαστήματος των οκτώ εβδομάδων μετά από την λήξη του συμβολαίου, όπως περιγράφεται στο άρθρο 5.

12. Λύση της συμβατικής σχέσης από την Digital Mall
12.1 Η συμβατική σχέση δύναται να καταγγελθεί από την Digital Mall τακτικά, ήτοι άνευ αιτίας και λόγου με μια προθεσμία των 30 ημερών ή για σπουδαίο λόγο με άμεση ισχύ και ενέργεια. Ως σημαντικοί λόγοι θεωρούνται πέραν της ουσιώδους ζημίωσης των οικονομικών συμφερόντων ή της φήμης της Digital Mall ή των εκάστοτε συμβεβλημένων επιχειρήσεων ιδίως η παραβίαση ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων. Στις ουσιώδεις συμβατικές υποχρεώσεις ανήκουν οι υποχρεώσεις του μέλους κατά τα άρθρα 2.2, 2.3.
12.2 Σε περίπτωση υπαίτιας παράβασης των περιπτώσεων (πραγματικών/υποστάσεων) αυτών το μέλος θα απαλλάξει την Digital Mall από κάθε τυχόν αξίωση, αγωγή και απαίτηση αποζημίωσης που ασκήσουν/εγείρουν τρίτοι κατά της Digital Mall αναλαμβάνοντας το ίδιο κάθε σχετική ευθύνη και υποχρέωση που προκύψει από (δικαστική) διαμάχη ή από την με οποιοδήποτε άλλο τρόπο διεκδίκηση από τρίτους σε βάρος της Digital Mall καθώς και κάθε ευθύνη και υποχρέωση προς κάλυψη οποιουδήποτε ποσού (ενδεικτικά αποζημίωσης) υποχρεωθεί να καταβάλλει η Digital Mall σε τρίτους. Αυτό ισχύει και για τα έξοδα απόκρουσης τέτοιων αξιώσεων τρίτων. Πέραν αυτών η Digital Mall Loyalties έχει το δικαίωμα να αξιώσει έναντι του μέλους εκείνη την ζημιά, η οποία προκαλείται στην Digital Mall εξαιτίας των παραβιάσεων των υποχρεώσεων του μέλους, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων για την δικαστική επιδίωξη δικαιωμάτων.
12.3 Κατά τη λήξη της συμβατικής σχέσης, το μέλος έχει δικαίωμα μόνο για εκείνα τα προνόμια αγορών από το Digital Mall Loyalties Program, για τα οποία γεννήθηκε/θεμελιώθηκε η αιτία ήδη κατά τη χρονική στιγμή της συμβατικής λήξης, δηλαδή εάν η αγορά που παρέχει δικαίωμα για το Cashback είχε ήδη διενεργηθεί κατά το χρονικό σημείο της λύσης της σύμβασης.
12.4 Σε περίπτωση που καταγγείλει η Digital Mall την συμβατική σχέση εκτάκτως (χωρίς ειδοποίηση) για έναν μεν σπουδαίο λόγο που δεν προκλήθηκε όμως με υπαιτιότητα από το μέλος, μπορεί το μέλος να εξαργυρώσει ακόμα τα έως τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή αποκτηθέντα Shopping Points εντός ενός χρονικού διαστήματος των 8 εβδομάδων μετά από την λήξη του συμβολαίου σύμφωνα με το άρθρο 5. Κατά τα λοιπά παύουν να ισχύουν/λήγουν/εκπνέουν/ακυρώνονται τα αποκτηθέντα Shopping Points ήδη με την λήξη του συμβολαίου.

13. Γενικές διατάξεις
13.1 Το μέλος δικαιούται μόνο με προηγούμενη, γραπτή συγκατάθεση να εκχωρήσει ή να χρησιμοποιήσει ως ασφάλεια τις απαιτήσεις που έχει κατά της Digital Mall που του αντιστοιχούν (ή τα δικαιώματα που προκύπτουν συνολικά από την συμμετοχή στο Digital Mall Loyalties Program).
13.2 Η συμμετοχή στο Digital Mall Loyalties Program αποτελεί μια απλή σχέση ανταλλαγής και συνεπώς δεν θεμελιώνει καμία σχέση εταιρικού δικαίου μεταξύ του μέλους και της Digital Mall και ιδίως δεν υφίσταται καμία συμμετοχή (ως μέλος) σε σωματείο/σύλλογο.
13.3 Ατομικές συμφωνίες που καταρτίστηκαν κατά μεμονωμένη περίπτωση με την Digital Mall προέχουν σε κάθε περίπτωση των παρόντων Γενικών Όρων Συναλλαγής. Ως προς το περιεχόμενο των συμφωνιών αυτών, καθοριστική είναι μία έγγραφη σύμβαση ή/και μια έγγραφη βεβαίωση από την Digital Mall. Τεκμαίρεται ότι οι συμβαλλόμενοι δεν κατήρτισαν προφορικές συμφωνίες Η Digital Mall δικαιούται επιπλέον να αποστείλει στο μέλος συμβατικές δηλώσεις και για την εκτέλεση του συμβολαίου απαιτούμενες πληροφορίες είτε μέσω sms ή με email, εφόσον το μέλος έχει δηλώσει τα αντίστοιχα στοιχεία επικοινωνίας και δεν φέρει αντίρρηση.
13.4 Εφόσον χρησιμοποιούνται στο περιεχόμενο του συμβολαίου χαρακτηρισμοί ή όροι σχετικοί με το φύλο, νοούνται τόσο τα θηλυκά όσο και τα αρσενικά πρόσωπα καθώς και τα νομικά πρόσωπα.
13.5 Σε περίπτωση που καταστούν διατάξεις της συμβατικής βάσης πλήρως ή εν μέρει ανίσχυρες/άκυρες ή μη εκτελεστές, δεν θίγεται η ισχύς των υπόλοιπων διατάξεων.
13.6 Εφαρμοστέο δίκαιο επί της συμβατικής σχέσεως είναι το Ελληνικό Δίκαιο. Η εφαρμογή της Σύµβασης των Ηνωµένων Εθνών για τις διεθνείς πωλήσεις κινητών πραγµάτων αποκλείεται.
13.7 Η εγγραφή και συμμετοχή στο Digital Mall Loyalties Program επιτρέπεται μετά την συμπλήρωση του 16ου έτους της ηλικίας. Μέχρι την ενηλικίωση απαιτείται η γραπτή συγκατάθεση του νόμιμου εκπροσώπου.
13.8 Το μέλος αναλαμβάνει την υποχρέωση να αποδώσει ο ίδιος όλες τις εισφορές, τα τέλη, φόρους κτλ. που θα προκύπτουν σε αυτόν από την λήψη των Digital Mall Loyalties.

Παράρτημα 1
Επεξήγηση των όρων
"Μέλη" είναι όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, με τα οποία η Digital Mall έχει συνάψει μια σύμβαση για την κατάρτιση του membership (συμμετοχή ως μέλος) στην Digital Mall σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους Συναλλαγών, και για όσο καιρό υφίσταται η εν λόγω σύμβαση, δηλαδή χωρίς να λυθεί διά καταγγελίας από ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη. "Αγορές" είναι αγορές αγαθών, υπηρεσιών, ταξιδιών κ.λπ. από την Digital Mall και τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις. "Συμβεβλημένες επιχειρήσεις“ είναι επιχειρήσεις, οι οποίες βρίσκονται σε μια συμβατική σχέση με την Digital Mall και στις οποίες τα μέλη δύνανται να λάβουν Digital Mall Loyalties στο Digital Mall Loyalties Program μέσω της αγοράς προϊόντων. υπηρεσιών, ταξιδιών κ.λπ.
"Digital Mall Loyalties" είναι όλα τα προνόμια, τα οποία λαμβάνει ή κατά περίπτωση μπορεί να λάβει το μέλος από τις αγορές σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις του Digital Mall Loyalties Program. Τα προνόμια με αυτήν την έννοια μπορεί να είναι Cashback, Shopping Points καθώς και άλλες προσφορές. "Digital Mall Loyalties Program" είναι το πρόγραμμα που λειτουργεί η Digital Mall, στο πλαίσιο της οποίας λαμβάνουν τα μέλη της κατά την αγορά προϊόντων, υπηρεσιών, ταξιδίων κ.λπ από την Digital Mall και συμβεβλημένες επιχειρήσεις Digital Mall Loyalties Program.
"ID μέλους" είναι ένας αριθμός που χορηγείται μια φορά από την Digital Mall, ο οποίος χρησιμεύει στην αναγνώριση του μέλους και στη καταγραφή των αγορών σε συμβεβλημένες επιχειρήσεις. "Cashback" είναι το Digital Mall Loyalties που περιγράφεται αναλυτικότερα στο άρθρο 5. "Shopping Points" είναι τα Digital Mall Loyalties που περιγράφονται αναλυτικότερα στο άρθρο 5.
"Τομέας μελών σε κατάσταση σύνδεσης" ή "Προσωπικός τομέας μελών" είναι η περιοχή σύνδεσης του εκάστοτε μέλους στις ιστοσελίδες της Digital Mall (www.digitalmall.gr), που περιγράφεται αναλυτικότερα στο άρθρο 6.
"Ο Συστήσαντας" είναι το μέλος (συμβεβλημένες επιχειρήσεις, εταιρικός συνεργάτης κ.λπ.) το οποίο σύστησε ένα άλλο μέλος ή έχει σημειωθεί κάτω από μια των προϋποθέσεων του άρθρου 7 στη Digital Mall ως συστήσαντας του εκάστοτε μέλους